tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

VÅRNYTT!

Av Tina - 16 januari 2010 11:58

- God förmiddag.

 

Sitter och hittar fullt med underbara vårnyheter som jag bara vill ha, vill ha, vill ha! Får ta lite i taget.

 

Som dessa fina muggar från Huset Elli (som tidigare nämt, en storfavorit)

 

   ...69:- styck.

 

 

En budgetvariant som alltid funkar är dessa fina, sommarrosa muggar från IKEA

 

  ...15:- /st.

 

Med det priset kan jag lika väl skaffa båda sorterna;)

 

Ja, snart får värmen komma så man slipper dona med halsdukar, flera lager med tröjor, joxa med slaskiga stövlar osv.

Vill bara kunna slänga på mig en snygg, enkel klänning och ett par lätta, fina sandaler och ut i solen!

 

Hittade en snygg klänning från La Redoute:

 

  ...fr. 249:-

 

Naturligtvis hittade jag något nytt hos C U L T med. Dessa söta små ljusstakar.    

Vissa delar ur serien CHANGE är nya, en del har funnits med länge.

 

   ...olika priser.

 

Nu skall jag fortsätta titta på "the great debaters", naturligtvis somnade jag i från filmen efter Let´s Dance i går. Suck....

 

Höres senare// Puss & Kram!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards