tinas vardagslyx

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Tina - 17 januari 2010 17:41

Fyllda paprikor <3

 

- Ja det var faktist helt ok. Har aldrig gjort det förut. Läckert utseende, så passar ju väldigt bra att bjuda på.

Själv tycker jag att det blev väldigt mycket paprika att knapra på haha. Men väldigt lättlagat.

Man kan naturligtvis använda fantasin och häva i vad man själv tycker passar. Jag höll mig nog till rätt så traditionella ingredienser.

 

-Nöttfärs

-Zucchini

-Champinjoner

-Tacokrydda

-Charlottenlök

-Ost

 

FÖRE:

 

  

 

EFTER:

 

  

 

...haha, får nog seja att jag tycker det såg mer aptitligt ut innan tillagningen. Men smarrigt var det i alla fall:P

 

Måste även tjata lite mer om ljus....

YANKEE CANDLE har så många härliga doftljus. Vissa dofter kan bli lite för mycket i bland men de flesta är lagom starka.

Samma dag som jag köpte lyktan från Huset Elli

   ...så köpte jag ett ljus med denna doft:

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Andra goda dofter är:

  

   ...och söta till sommaren (tänkte själv införskaffa de till balkongen, är dessa fins rosljus:

  

 

 

 

Av Tina - 17 januari 2010 12:44

Lite nätshopping.... men mest "fönstershopping" på nätet i dag. En slapp dag som denna, bortsett från att jag faktist tvättar och skall / bör storstäda snart, är det lätt att fastna framför massa vårnytt.

Hittade såååå mkt nytt snyggt, som alltid!

Vårmodet är alltid det bästa. Kläderna behöver inte vara gömda under en tjock täckjacka mm. Vill ha vår nu!!!!


En läcker kombination som jag funderar på:


   ...snygg cardigan från H&M

   ...linne/topp H&M, snygg under


   ..heta jeans, även de från H&M


...LÄCKRA skor & handväska från www.have2have.se

  

  


  Armband H&M

Av Tina - 17 januari 2010 08:42

God morgon!

 

Har varit vaken ett tag nu. Trevliga tvättid såhär i ottan, underbart:/

Vi hade väldans trevligt hos våra vänner i går. Goda smoothies och en härlig ostbricka bjöds det på.

 

Satt lite för nära en 50 tummare så minsta hårsäck på Robinsonhasse syntes:P Nä, men det var som sagt hur trevligt som helst.

 

Här blir det snart (snubben skall bara vakna till liv först)

goda scones=)

 

  

 

Skall bara vila liiite till själv med;) Ses sedan, kräm och häpp!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards