tinas vardagslyx

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Tina - 20 januari 2010 21:25

Marioteten hade rätt....

 

  


...ja, som de flesta har sagt så kan jag nu konstatera att AVATAR var väldigt bra.

 

Och tack till Rosie och Any Pandy som gjorde kvällen så väldans trevlig. Sedan att vissa åt så kläderna sprack ...det var det värt.

He he. Men nu är det skönt att vara hemma. Fötterna höll på att bli till isklumpar i slaskterängen här.


God natt gott folk.

Av Tina - 20 januari 2010 06:58

God Morgon!

 

Vad är det för dumheter man ser utanför fönstret?? Det har ju snöat igen! Får gå ut i skogen och skrika "vårskriket".

Lite kaffe för att vakna här i alla fall. OK, vad har man grävt fram ur garderoben i dag då?...

 

  

 

Topp, Vero Moda 249:- Väldigt skön & snygg så klart.

 

  

 

Efter jobbet i dag skall man få lite nöje.

Skall på AVATAR med 2 kollegor. Först hade jag bara hört av allt och alla att den skall vara såååå bra och bäst, tills i går. Hade min kära vän Anna här på besök. Hon hade bara hört att den skulle vara så väldans kass. *s* Jag har inga förväntningar så hoppas jag på att bli possitivt överraskad.

 

Hoppas ni alla får en underbar dag!

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards