tinas vardagslyx

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Tina - 4 februari 2010 17:34

Ja ett litet inlägg hinner jag med....

 

Mina vänner Anna & Marin har fått sin andra knodd. Så jag fick sticka tidigare från jobbet i dag och ta hand om deras sessa Lia. De har ingen släkt i Göteborg så det är klart man ställer upp. 

 

En liten gosse fick dom, Loui. Såååå söt han med. 

 

Nu skall jag leka vidare här. Käkade fiskbullar nyss, eller sessan åt. Jag slapp *S*

 

Kram och mys//    

Av Tina - 4 februari 2010 07:14

God morgon.


Vad skönt det var att ligga i sängen i dag. Väldigt svårt stt stig upp. Men veckan går redan mot sitt slut. Och jag är verkligen sååå trött av mörkret, vill bara sova, sova, sova..... Men men, jobba bör man=)

  

Traskar runt i min fina BIK BOK topp med puffärm i dag:

  

 

& slitna stövlar från Ellos.se :P. Benvärmare, Lindex.

  

 

Önskar er en trevlig dag ute i snön. //   

Skapa flashcards