tinas vardagslyx

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Tina - 6 februari 2010 16:11

   Ja nu laddas det här.

 

Är nu färdig med storstädningen & skall snart hoppa in i dushen. Blir hemmagjord pizza, gott vin, godis, chips, öl och ja....allt som hör en mellokväll till =)

 

Först ut i kväll ( om det är den riktiga ordningen svt har lagt ut) är ju Ola. Ingen jättefavvis, men kan nog bli en ok start.

 

Killens personliga favvis är ju Jessica Andersson:P Sååå söt så. Får ta och hålla med där hehe. 

 

Vill ni öva inför kvällen? Tjuvlyssna på kvällens bidragen HÄR!!!


   Favoritvinet skall på kylning. Provade på detta hos en vän för snart ett år sedan, efter det har det blivit en favvis. Väldigt prisvärt. Ladda nu så ses vi senare ikväll.


Hipp hipp//  


Av Tina - 6 februari 2010 13:51

Oj, idag är jag sen...

 

Ja vi vaknade faktist väldigt tidigt båda två. Killen snarkade vidare lite medans jag kollade på min serie, Home and Away. Skönare att ligga med datorn i sängen på lördagmorgon & se veckans alla episoder än att se 20 min per dag. Är ju ändå morgonpigg & uppe liksom =)

 

Nu har vi avverkat en film till. Scar

  ..& vad tyckte jag om den? Njaaaa storyn var bra, idén påminnde mycket om SAW-filmerna, Men en kort film, 1 tim 18 min. På den tiden kan man kanske inte bygga någon höjdarrulle. Men för denna film åker vi på 45:-. Våra frifilmer skall gälla till den 17 feb. Något är fel, som vanligt med Telia så det blir ett samtal till till dem. Får vänta tills på måndag, orkar inte med Felia på min lediga tid ;)

 

Skall storstäda nu och skulle behöva mer galgar. Köpa lite uddingar kanske.

    

Söta ändå. Eller den uppblåsbara.....

   ..nä kanske inte.

 

Så, vi får höras & störas lite senare. Här skall dammsugaren fram. Puss & kram på er //   

Ovido - Quiz & Flashcards