tinas vardagslyx

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Tina - 7 februari 2010 17:24

Vårnytt för män.

 

Killen diggar ju med att "fönstershoppa" på nätet, och det är NÄSTAN lika kul med mode för män som för kvinnor;)

 

Finns mkt snyggt även där. Så snyggt & stilrent med vit piké & vita sneakers.

    

Piké från Whyred, skor från Fred Perry.

 

 

    

Snygga jackor från Nelly.com

 

    

Accessoarer på killar är snyggt! Bägge från nelly.com

 

Nu blir det taco här hemma. Har varit en riktigt slapp dag. Men det hör ju söndagen till. Inte sant? Kramen so long //   

 

 

Av Tina - 7 februari 2010 15:18

Ja det börjar nog bli dags....

  

..att jag kläcker lite mer om mig själv. Jag reste mest tiden innan digitalkameran nådde mig. Så ni får stå ut med usla kort. jag har liksom fotograferat själva korten, ja ni förstår. Ber om ursäkt för detta.

  

Jag i Frankrike ca 2003?? Är tragist att jag inte kan komma ihåg exakt vilket år det var.

 

  

2001 åkte jag till San Diego för att fortsätta min jobb som Au-pair som påbörjades i Dusseldorf. Tyskland 2000, hos en svenska familj.

Här är jag i L.A, Venice Beach med några av mina vänner i San Diego. 

  

  

Mina underbar Au-Pairbarn som är sååååå stora nu.

La Jolla Beach.

  

  

La Jolla Cove.

 

 

Ett av många Mall i San Diego.  

  

 

Jag & Freja i Pumkinland. Mission Beach, San Diego.

 

 

2004 (tror jag att det var) åkte jag till Mexico, Vera Cruz på bröllop. En underbar destionation. Skulle mer än gärna vilja åka dit igen.

 

En liten svarthaj. Svårt att se.   

 

    

 

  

 

På det underbara hotellet Mo Cambo, Vera Cruz.

   

 

Sliten kärra men den rullade på bra=)

    

 

Jag har ju till och med varit mörkhårig. Drygt 5 år sedan. Se ut som ett lik dessutom.

 

 

Jag & mitt kusinbarn Anton. Ca 7 år sedan.   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja det där var lite mer om mitt liv genom åren. Tiden går skrämmande fort & i bland hade det varit kul att kunna göra om mycket av de underbara upplevelser som man har haft. En del vill jag helst ha ogjort men men, man är många erfarenheter rikare. 

Störes senare. Kram, kram //            

 

 

Av Tina - 7 februari 2010 10:27

Vill ha!!!

 

Hittade mer vårnytt på nätet. Ingen överraskning kanske;)

Snyggt från VILA

     Snyggt med topp & accessoar i ett.

 

Rotade såklart runt på nelly.com med.

    

Blazer från ONLY & tunika från odd molly.

 

    

Tunika från Du & jag, kofta från cheapmonday.

 

   Snygga shorts från FilippaK.

 

Vill du också shoppa loss?Klicka här för att komma direkt till vårnyheterna på nelly!!!


Ja, det är en omättande (O)vana när det finns så mycket snyggt. Vissa perioder tycker jag inte det finns någonting man vill ha. Klart, man kan ju inte alltid digga modet. Men denna vår finns det mängder!


Nä, kaffe var det ja. See ya //  

Av Tina - 7 februari 2010 08:51

Vad tyckte vi nu då?

 

Nej, tyvärr blev jag besviken. Det var inte någon låt jag gillade, men det finns ju alltid låtar man tror kommer funka eller gå vidare, och där gissade jag väldigt rätt. Trodde nog att Anders Ekborg skulle hänga kvar ett tag till. Men det hänger väl ihop med åldersgruppen på tittarna;)

Men Ola och Salem gissade jag rätt på i alla fall.

 

Vad tycker vi om programledarna? Nja, jag var skeptisk i början. jag menar Dolphan...tjena, men det funkade ju bra=) Liiiite på fel plats kanske men alltid kul när man utmanar ödet.

 

 

Dags för mig att "fönstershoppa" på nätet, läsa lite bloggar och dricka mitt kaffe. Höres senare. Kram kram //      

Ovido - Quiz & Flashcards