tinas vardagslyx

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Tina - 15 februari 2010 18:41

12 Ballerinakex till middag?

 

Bra eller mindre bra, skall fundera på det ett tag till.  Himelen vad gott det var. Köpte senaste gobiten från Ballerina

  

Mums fillibabba. Men det blir lite riktig mat här snart också. Mellan springandet i tvättstugan passar jag på att "fönstershoppa" på nätet lite. Svårt (som vanligt) att låta bli.

 

Nya läckerheter från -----> Stayhard.se 

    

  


Några av mina favoriter i alla fall.


Hittade en snygg bikini på----> laredoute.se

Tyvärr är det inget som skulle funka på mina tuttisar. Men himla snygg är den=)


Nu kurrar det rejält i magen. Jag dyker nog in lite senare. Ha en underbar kväll alle sammans //      

Av Tina - 15 februari 2010 07:07

Kan det vara så? Är jag förkyld igen?

 

Börjar fundera på om jag har någon allergi.... nu har det varit snorkalas från och till ända sedan efter jul. Hm. jag tror att det beror på vädret:P Behöver vår & sol nu.

 

Så här kommer jag springa runt idag:

  

  

Kofta & kjol Gina Tricot, blus H&M.

 

Nu blir det kaffedrickande & utsnytning av hjärnan. Önskar alla en underbar dag. //   

Skapa flashcards