tinas vardagslyx

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Tina - 16 februari 2010 21:22

Vinn den ursnygga Macbook Air.

 

Var med och tävla HÄR!!! 

  



Sååå nu skall jag gå och lägga mig på riktigt=) //  

 

Av Tina - 16 februari 2010 21:03

Rött på läpparna.

 

....ja det vill jag ha. Nytt & fint till våren skall det vara. Hittade snygga, bra till billigare pris på Parfym.se

Så snyggt ju. Men just nu blir det inte mycket kletande av på läpparna, för nu är det nanatajm.

 

Skall somna in till min eländiga serie "Home & Away", ja precis, den där australiensiska som gick på trean för hundra år sedan, som inte en människa har hört talas om :p

Finns ju dagsfärska avsnitt på Youtube varje dag. Me like.

 

Natti, natti folk och dröm sött //   

 

Av Tina - 16 februari 2010 18:43

Underbara myskväll är här.

 

Maten blev god, kaffet är perfekt, sällskapet är av bästa sorten, hade en underbar mamma på telefon en bra stund. Ja nu mår jag bra ;)

 

När vi var i Mullsjö över helgen var vi ju inne i Skövde och tittade runt. Kära svärmor & jag har samma stil i många fall och tänkte köpa likadana sandaler till sommarer fast i olika färger *S* Jag skall ta och hova in mina i morgon då jag VET att dem kommer ta slut annars, och detta året skall fallet inte få bli så.

 

Vanliga men sååå sköna, från Din sko.

  

 

 

Till er som har i alla fall 25 år på nacken. Minns ni den här från 95? Tycker den är lika grym i dag. Ardis "Shotgun"

 


Nu blir det lite film här. kram så länge//   

Av Tina - 16 februari 2010 06:57

Ja nu singlar snöflingorna ner igen.

 

Vackert och perfekt till sportlovet. Men jag då? Jag vill med ha sportlov. Varför vara vuxen och jobba? varför längtade man till jobb och vuxenlivet när man gick i skolan?

 

Gick upp sent i dag för att vara jag. Detta fick det bli:

  

Linne Vero Moda, Kofta Gina Tricot, Depend nagellack såklart:P

 

Skall ta och vika lite tvätt här nu. Slocknade tidigt som vanligt i går. Här behövs förstärkning med kaffe och smörgås. Onyttigt bröd är sååå gott. Eftersom jag är så seg med att börja träna igen kan jag lika gärna äta lite onyttigt till det är dags.

 

Kram //   

Skapa flashcards