tinas vardagslyx

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Tina - 17 februari 2010 20:11

Godkväll underbara ni.

 

Ja, redan i dag fick sommarsandalerna följa med hem. Ville ju inte att de skulle ta skulle ta slut som de gjorde redan i april förra året. Så nu så, ut i snön med gladiatordojjorna:P

    

Bleka och vackra fötter så här års.

 

Favoritlacket blev det med.

 

En fika var man ju värd efter det här. Fy satan vad mättande det är med smarrig kladdkaka. Självklart var ju tanken att det skulle bli semla i dag men det var jag helt enkelt inte sugen på.

  

Ho ho ho, så smarrigt.

 

Men det slutade tyvärr inte där.... mer flötmat väntades när man kom hem.

Biffar och potatisrutor (eller vad det kan kallas), fet dressing. MEN i alla fall ett par stackars tomater.

  

 

Nu skall jag glassa lite till. Lyxfällan, efterlyst & extrem överlevnad. Hä på er & god natt //  

 

  

 

 

Av Tina - 17 februari 2010 06:28

 Herre min skapare. Kl: 06:00 var jag redan klar och påklädd och sitter i soffan. Ja hela en och en halv timme innan jag skall gå. Låg bara och vred mig i sängen. Kändes mest jobbigt att bara ligga där och vara kissnödig.

 

I dag blir det...

     Klänning Gina Tricot,

Kofta La Redoute.

 

Efer jobbet i dag blir det stan en stund och fika med en god vän.

Men nu kaffe här som vanligt.

Önskar alla en underbar dag. //  

 

Ovido - Quiz & Flashcards