tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Dagens shopping

Av Tina - 17 februari 2010 20:11

Godkväll underbara ni.

 

Ja, redan i dag fick sommarsandalerna följa med hem. Ville ju inte att de skulle ta skulle ta slut som de gjorde redan i april förra året. Så nu så, ut i snön med gladiatordojjorna:P

    

Bleka och vackra fötter så här års.

 

Favoritlacket blev det med.

 

En fika var man ju värd efter det här. Fy satan vad mättande det är med smarrig kladdkaka. Självklart var ju tanken att det skulle bli semla i dag men det var jag helt enkelt inte sugen på.

  

Ho ho ho, så smarrigt.

 

Men det slutade tyvärr inte där.... mer flötmat väntades när man kom hem.

Biffar och potatisrutor (eller vad det kan kallas), fet dressing. MEN i alla fall ett par stackars tomater.

  

 

Nu skall jag glassa lite till. Lyxfällan, efterlyst & extrem överlevnad. Hä på er & god natt //  

 

  

 

 

 
 
Ingen bild

AK

17 februari 2010 22:48

Skorna var grymt snygga! Vart köpte du dem sa du?

 
Ingen bild

Bea

17 februari 2010 23:03

Hahaha Tina du e för rolig, 3 stackars coctailtomater, gillade den bilden :-) Och sandalerna va riktiga nice ones, påminner om min rån förra året =)) Hoppas allt e gott med er, hälsa pontan! Kram

 
Tina

Tina

18 februari 2010 06:52

Bea, absolut. Han hälsar tillbaka =)

AK - Din sko. Sååååå sköna var de med=)

http://www.tinasvardagslyx.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

AK

18 februari 2010 08:40

Men va bra! Skönt är viktigt!
Pucko jag såg ju att du hade skrivit tidigare vart du skulle köpa dem.
Jag har nämligen beställt ett par liknande för ett tag sedan. ...dock kommer de inte förrän i juni. Så passar de inte så var det ju rätt meningslöst. *s*

 
saniaclaus - modeblogg

saniaclaus - modeblogg

18 februari 2010 22:46

åh vad gott

http://www.saniaclaus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards