tinas vardagslyx

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Tina - 9 mars 2010 18:29

God kväll. Proppmätt & belåten. Det blev jägarmakrill och klyftpotatis med solrosskott och dipp. Gott!

 

    

 

Jag har ju redan sett alla Milleniumfilmerna men killen har inte sett den sista, så det blir en repris här i kväll. Inte mig emot, diggar dem skarpt!!

  

Et grym hope skådisar minsann.

 

I dag fick jag en kasse kläder av en kollega med=) Skall ha med mig lite tillbaka som jag har "vuxit" ur ;) Perfect med en kläd-bytar-dag.

Var ett par snygga saker jag kommer behålla. En söt klänning från Koola Anna bl.a Kul!

 

Nä, som sagt kaffe och film. Trevlig kväll på er.

 

  

 

Av Tina - 9 mars 2010 06:45

Idag var det svårare att kliva upp igen. Var ju tvungen att vara vaken och se klart på Hollywoodfruar. Haha. Ja, är ju fortfarande Maria som är favoriten. Rätt underhållande men de flesta i det programmet fattar man bara inte. Jeeez. Men deras plånböcker kan jag tänka mig;)

  

Inte för att det sänds sååå sent men jag hade lätt kunnat slockna vid 20:00 i går.

 

    

Kofta & linne, Gina Tricot.

 

Snart kallar jobbet igen, jupp det är ju så. Kaffe skall pimplas i mängder. Önskar er alla en underbar tisdag.

 

  

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards