tinas vardagslyx

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Tina - 13 mars 2010 22:01

Ja då är det lilla Anna som skall till grannlandet. Jag tycker hon har en strålande röst, men jag tror att det var en av de tråkigaste låtarna jag har HÖÖÖÖRT till detta sammanhang! (Detta får jag nog skäll över=) Suck, men tur är väl att vi tycker olika. Men med urvalet hade det kunnat bli värre.

 

Jag skall väl hålla snattran eftersom jag inte var med & röstade eller överhuvudtaget hade någon favvis. Jo, Dolphan då;)

     

 

Nä, efter allt snask blev magen tung och jag skall dra mig tillbaka till nanarummet och se på film. Somna till film för att vara mer korrekt.

 

Godnatt underbara ni.

 

  

 

Av Tina - 13 mars 2010 19:49

Vill bara beklaga att bloggen har / kommer ha 100 olika useenden i dag. Kan tyvärr inte bestämma mig eller hitta en bakgrundsbild jag vill ha. Skall försöka bestämma mig snart;)

 

  

Av Tina - 13 mars 2010 09:32

God morgon! Har varit vaken sedan 04:00. Då var nog många på väg hem från krogen. Så snart är det dags för mig att sova lite middag om jag skall kunna hålla mig vaken till Mello i kväll=)

La Finale. Först ut i kväll har vi Darin.   



                                                  
                 

Ja v i får se hur det går=)....Har för första gången någonsin inte hittat någon som helst favorit. Vet inte vem jag tycker skall dra hem kalaset. Som valigt kan du lyssna på alla låtar HÄR!


Hittade mer snygga Hermesväskor i dag. Sådant man aldrig kan få nog av ;) Riktig skönhet för ögat. Må snart vara uttjatade världen över, men lika läckra för det.

          

 

Nåväl, lite frulle med nybakade frallor och juice nu. Ha en underbar lördag, det skall jag ha, med hjälp av en promenad i solen lite senare.  

  


Skapa flashcards