tinas vardagslyx

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Tina - 15 mars 2010 19:40

God kväll.

 

Mitt recept var i enklaste laget. Pastahjul, äggstanning, denniskorv, purjolök,  salt & peppar & gratängost. Enkelt men ack så gott. Inget jag någonsin brukar tillaga men det var ju helt ok.

 

Snart är det dags för Guldfeber, med Erik & Mackan. Underbar humor. Därefter blir det Hollywoodfruar. Det blir min afton det.

 

  

Bild tagen från Google.se

     

Humorkillarna


The ladies

 

Önskar er en trevlig afton. Nu off till tv:n.

 

  

Av Tina - 15 mars 2010 06:54

God morgon. Solen strålar utanför fönstret och tur är väl det. Hjälper mig att gilla läget ännu mer denna dag.

  

Klänning Gina Tricot, Leggings Vero Moda, Kofta Gina Tricot

 

Skall ta & vika all tvätt från i går nu innan jag drar i väg. Kaffe, kaffe & lite kaffe icke att glömma. Ha en underbar måndag!

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards