tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Ny vecka - och det får väl gå =)

Av Tina - 29 mars 2010 07:02

God morgon. Trodde jag skulle ha svårt för att gå upp när man förlorat en timme. Men jag vaknade en halvtimme innan klockan ringde. Rätt skönt ändå=) I dag kanske det blir en tripp till IKEA efter jobbet. Få se i fall det hinns med. 2 nya nattbord önskas.

    

T-shirt Gina Tricot.

 

Ringde min frisör i fredags. Hon är super duktig på alla sätt och vis men jag har fått på tok för många komentarer att jag ser gråhårig ut, och jag kan instämma. Inte upptill, där ser man slingorna tydligt. Men mycket av håret ser tyvärr grått ut=/ Få se om jag kan färga hela kalufsen i en färg kanske, få se vad det blir.  

 

Men nu blir det kaffe och sedan ut i regnet för att knalla till jobbet.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards