tinas vardagslyx

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Tina - 31 mars 2010 19:03

...ja det var det som stod på shoppinglistan i dag.

 

    

Tummen upp för detta mineralpuder! Möjligt att det finns bättre, men det varar rätt så länge och är prisvärt. Under 200:- lappen.

Lila glitterlack fick bli en ny medlem i Dependsamlingen=)

 

Med risk för att låta tjatig trivs jag såååå bra i mitt bruna hår. Blev så fint, så fint så. Nåväl. Här sitter vi bägge proppmätta efter att slängt i oss spagge med k-sås. Funkar ju alltid. Har vräkt i mig massa ost med....bläääää. Snart blir det dessutom slagsmål om fjärrkontrollen. Våra onsdagsprogram krockar, sicka problem man kan ha. Nu tänkte jag ta och diska. Får önska er en underbar onsdagskväll!


  

Av Tina - 31 mars 2010 07:04

God morgon. Vaknade 02:15 i morse/natt...vet inte om jag äns somnade om, vred mest på mig. Så snart är det väl dags att vila middag=) Fattar inte vad detta skall vara bra för. Men när jag vaknade slog mig tanken: jag har ju brunt hår nu! Och jag är supernöjd denna gången.

  

Nu behövs det bara en klippning snart. Får bli från nästa månads kassa.


    

Pufftopp BIK BOK. Kjol Gina Tricot.

 

Kaffe i mängder sedan jobb & en tripp på stan. Lite som måste fyllas på *S* Önskar er alla en underbar onsdag.


    

Skapa flashcards