tinas vardagslyx

Alla inlägg under mars 2010

Av Tina - 22 mars 2010 07:03

God morgon. När klockan ringde i dag blev jag lite nojjig. Det var ljusare än vanligt och jag lurade på i fall det var jag som hade missat att ställa fram klockan. Men det är väl någon vecka kvar dit? Om jag inte är helt snurrig. Blir enklare och enklare att gå upp nu. Ny vecka och det känns helt ok. Har varje eftermiddag inplanerad.

 

Helgen som var hade jag ju besök av lillfisen Lia. Det gick hur bra som helst.

    

En lätthanterlig sak det där=)


I dag blir det enkelt:

  

  

Mysleggings Gina Tricot, Mysklänning H&M, Myssjal Vero Moda ;)

 

Nu blir det lite mer kaffe här sedan off to wööörk=)

  

Av Tina - 21 mars 2010 21:31

God kväll! Var ute en ytterst liten sväng förut, men det var ingen hit. Ingen sol, blåsigt och grått. Vi fortsatte att se på film och serier istället. Tvätten är gjord och middagen med matlådor avklarade. Min älskade har mått illa hela kvällen här så vi får hoppas att det inte är någon influensa som entrat vår lya.

 

Film är ju som bäst på bio. Just nu går det inte sååå många filmer jag skulle vilja se, men dessa tre är topplistade för tillfället:

  

  

  


Men nu blir det bara sängen för mig här. Trott som bara den. Trevlig kväll underbara ni.

  

Av Tina - 21 mars 2010 17:20

Ja, det är mycket skor nu. Men det är ju svårt att låta bli. När jag bodde i San Diego shoppade jag en del på forever21 , en prisvärd butik. Går att beställa hit men frakten går på mer än själva varan.

 

      

Ja, man kan ju bara upprepa sig: det är mycket man vill ha. Nu blir det mer Tusenbröder på dvd. Önskar alla en fortsatt trevlig söndag. Kram.

 

  

Av Tina - 21 mars 2010 08:06

God morgon.

 

I går kväll var vi hos killens bror & hans familj på middag. Mycket trevligt med mycket god mat. Deras föräldrar var där med. De hade med sig ett par lampor vi såg hos de sist som de ändå skulle slänga. Dyra varianter, men de skulle inte ha något för de ändå. Får ta och slänga upp en bild sedan=)

 

Våran älskade Converse kanske inte alla kallar billig men jag tycker att det är ett bra pris till en bra sko. Jättelängesedan jag ägde ett par. Dags att hova in ett par igen. Jag vet att man inte kan ersätta ett par converse men jag hittade ett par fina på dinsko.se Så....

 

 

 

Billig

 

 

   

Från ca 699:-

  

VS

 

 

Billigare

 

 

 

  

 

dinsko.se 349:-

 

Babyblått är såååå fint nu till våren. Nu skall jag avnjuta mitt morgonkaffe, min serie som jag alltid tar på söndagar. Hela veckans avsnitt   Underbart! Önskar er alla en underbar söndag.

 

  

 

 

 

Av Tina - 20 mars 2010 07:31

 God morgon. I natt blev det sömn i alla fall. Lillfisan sov ju här och det gick hur bra som helst.


Uppe med tuppen fick man ju vara dock=) Men jag är ju ingen sjusovare i vanligafall så. Har kikat runt lite på zarahome nu på morgonen. De har sååååå snygga inredningsprylar.

        


Och här till en favorit:

  

Såååå fint toaset. Vill ha!!!!


Men nu blir det frukost här, kurrar i lillfisans mage. Ha en bra lördag.


  

P.S Här kan du shoppa loss på zarahome!

Av Tina - 19 mars 2010 07:00

Ja nu är den här, mysfredagen.   I dag får Lia vara med. Vi skall passa henne tills i morgon. Men först skall man ju bocka av en arbetsdag till.

 

    

Bolerotopp Gina Tricot, Linne Lager157, jeans H&M.

 

Kaffe och vakna med the voice. Önskar er en underbar dag!

 

  

Av Tina - 18 mars 2010 19:15

God afton. Jag suktar som vanligt vidare efter våren. Detta håller inte. MEN....hur mycket snö som helst hade ju smält bort när jag knallade i väg i morse. Bra de.

 

Hittat mer vår & sommarfint på have 2 have !

  

  

Vill, vill, vill ha!!!! Men det är ju mycket man vill.

 

I dag har vi ätit massa smarrens igen. Nä, inget godis. Det tillåts endast en dag i vekckan. Men jag gjorde en jättegod lax och broccoligratäng. kan inte sluta nalla från den.

    

Nu blir det lite tv för oss här. Önskar er en underbar kväll.

 

  

 

Av Tina - 18 mars 2010 06:43

God morgon. Efterlyst i går ja. Kanalen strulade sedan somnade jag, så det blev inte mycket av med det *S* I dag blir det jobb och där sluter det roliga. Inga spännande bravader i dag.

  

  

Kofta Pepper, Klänning Ellos, Leggings Gina Tricot.

 

    

Blått Depend. Yes=)


Nu får ni ha en bra torsdag.

  

Ovido - Quiz & Flashcards