tinas vardagslyx

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Tina - 16 april 2010 19:34

God afton!

 

Härligt med helg och härligt med fredagsmys! Kan mysa på med gott samvete nu. I dag har jag satt igång med träningen igen, efter ett uppehåll på ca 5 månader! Katastrof *s* Men skönt var det.

 

Sushi stod på menyn i dag.

  

  

Ha ha, jag bjussar på den bilden! Var verkligen hungrig. 

 

Vad jag inte har lagt märke till innan är att det finns "Mammasushi". Gulligt att anpassa lite bitar som gravida får mumsa på=)

   

Inget jag behöver tänka på än så länge. 

 

Nu skall det inte bloggas mer, utan övergå till slapp. Jag får önska er en underbar fredagskväll!

 

    

Av Tina - 16 april 2010 06:45

God morgon!

 

Fredagen kom...igen. Underbart! Ser ut att bli riktigt fint väder i dag också. Har inga större planer för dagen och det är underbart! Ja, förutom jobb & träning.

  

Jeans H&M, Topp Gina Tricot.

 

Nu kaffe och tidigare till jobbet även i dag=/

Önskar er en underbar fredag!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards