tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Hela helgen

Av Tina - 25 april 2010 18:23

God söndag!

 

Den här helgen var inte mycket tid tillbringat i mitt eget näste. Men lika bra var den för det. På fredagen var vi ju ute med jobbet och bowlade och åt gott. Efter att nästan ha haft ihjäl varann på jobbet pga flytt och möblering *s*...så slutade kvällen mycket trevligt i gott sällskap.

 

    

    

 

På lördagen åkte jag & killen till Allum för att handla present åt min kära syster som fyllt år. Där sjöng den lilla donnan Anna Bergendahl. Ingen personlig favorit från mello men vad många söta små gryn som stod och ville få en glimt av sin idol.

  

 

  

 

Senare mötte jag upp mamsen på stan för att ta tåget till syster. Vi skulle ha en rikigt mysig tjejhelg, och det blev det. Massa godis, god mat och favoriten "Sex and the City - the movie" till halv två på natten. Jag höll mig (kors i taket) vaken! Underbart mysig kväll. Vi åkte hem vid lunch i dag då min gullunge till systerson skulle på sin gymnastikavslutning. Men nu är det skönt att vara hemma. Har gjort en inpackning på mitt bedrövliga hår=( Tyvärr har det verkligen tagit stor skada pga allt färgande och blekande till höger och vänster. Nu blir de klippning på onsdag och sedan skall håret inte plattas, blekas eller donas med på ett bra tag! Här skall skaffas normalt hår igen!

 

 

        

  

...nya vårskorna=)

 

Nu blir det kvalitétstid med prinsen här hemma! Önskar er en underbar söndagskväll!

 

  

 

 
 
Alice

Alice

25 april 2010 21:14

super fiin blogg... love it ;)

http://lifeofalice.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards