tinas vardagslyx

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Tina - 5 maj 2010 20:11

God kväll!

 

Här sitter man och jäser proppmätt i soffan som en annan säck. Killen diskar och jag har på Anna Anka i bakgrunden. Jisses ja. Efter jobbet hovade jag in sjalen. Den var ju slut i stan men fanns kvar på Allum i Partille.

  

 

Me like alot. Men nu skall jag hoppa in i duschen. Måste ju ta hand om håret som skall ha inpackning. Nu har jag ju lovat min frisörska att ta hand om håret så det inte ramlar av igen *s*

 

Trevlig kväll på er!

 

    

Av Tina - 5 maj 2010 06:49

Tjipp!

 

Sovit kasst, jupp det har jag. Svårt att sova bra när man är snorig och halvkrasslig. Drömmer skumma drömmar med. Ändå har jag tänkt susa i väg till Allum (Shoppingcentrum) efter jobbet i dag. Sjalen jag köpte till min kära syster i present, har jag hela tiden själv velat ha=) Så den skall nog hovas in innan den tar slut.

 

  

Skinnjacka från H&M (förra våren) Nitlinne VERO MODA, jeans H&M, kofta Gina Tricot.

 

Nu kaffe, nyheter och sedan off to work. Underbar lillördag på er!

 

  

Skapa flashcards