tinas vardagslyx

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Tina - 9 maj 2010 21:00

Kvällsmumms!

 

Nu blir det Wallander och rabarberpaj i sängen:P Lite sent igentligen för att proppa i sig mer föda men shit va sugna vi är på paj. Köper den smidiga halvfabrikatpajen från Ekströms.

  

 

    

Av Tina - 9 maj 2010 17:23

Hello...och förlåt....

 

Inget bloggande på hela dagen. Har Inte varit hemma. Lugn morgon med frulle i sängen sedan pallrade jag mig ut och mötte upp Anna och Martin och deras små knodds. Vi gick en härlig långpromenad. Sedan hängde jag med de hem på fika. Just nu sitter och och gäser i soffan efter en smarrig middag med killen. Wok. Såååå god. Skall fortsätta titta på favvoserierna. Måste ju alltid kolla på repriserna eftersom jag slocknar mitt i på veckodagarna.

    

 

.....got to love em....

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards