tinas vardagslyx

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Tina - 19 maj 2010 20:27

God afton!

 

I dag blev det pannkakor hos Anna & Martin och småknoddsen. Deras stackars sessa har fått öroninflamation.

 

Sommaren har även nått västkusten nu! Klagar inte...men jag var för varmt klädd för hemvägen;)

Badsugen någon?

  

 

Mixa fritt hos www.nelly.com

 

    

    

 

Snygga! Nr 2 är min favvis.

 

Sitter här och kikar på finalen av Anna Anka söker assistent. Jeez, ja spännande värre. Platsen och pengarna är det ju inget fel på, kanske skulle ha svårt för arbetsgivaren.

 

Kanske blir en film senare lånade den här av Anna & Martin:

  

 

Önskar er en svettig och kladdig varm kväll. Nu skall duntäcket bort!

 

  

 

Av Tina - 19 maj 2010 06:48

God morgon!

 

Ja, nu har värmen och solen nått Götet också. Sååå skönt, nu skall det ju enligt väderrapporterna regna och vara sol om vart annat den här veckan men att värmen skall få vara kvar några dagar i alla fall. Underbart!

 

Jacka H&M, de söta små skorna (mina sommarfavvisar) är från Ge-Kås ca 2 år gamla. Hur bekväma och hur bra kvalité som helst. Det får jag vara ärlig och säga att jag inte trodde. 

 

Nu kaffe & nyheter sedan blir det jobb. Säkert en lugn dag idag. Kram på er och trevlig onsdag. 

 

    

Skapa flashcards