tinas vardagslyx

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Tina - 20 maj 2010 19:44

Tjipp i värmen!

 

Jaaaaa sååå underbart. Uppehåll tills jag skulle gå hem från jobbet  Nu på kvällen skiner solen igen. Just got to love it! Shoppade Gina Tricot´s super snygga biker leggings i dag. Valde militärgröna. Snygg detalj med dragkedja på sidan. De får jag flasha med i morgon. Gina har ju även fått in en såååå snygg väska.

 

Me like & me want. 

 

Dessa linnen har jag inte sett i butik, utan endast på nätet. Men är rätt sugen på dem. Så snygga till slitna jeans eller kanske ett par svarta leggings.

    

 

 

Nu skall jag se klart på "Halv 8 hos mig" och sedan blir det kanske något mumsigt. Är fett sugen i alla fall. 

 

  

 

Av Tina - 20 maj 2010 06:57

God morgon!

 

Sitter här och tittar på nyheterna och det är mycket som förvånar mig. Oljeutsläppet....vi kan ta oss till månen men att probba igen hålet går verkligen inte (?) Blir bara förbannad! Men jag blir glad när jag kikar ut genom rutan och ser att solen försöker tränga sig fram. Det skulle ju regna hela dagen i dag men kan ju hoppas de har fel.

  

Leggingsen från VERO MODA är ett av årets bästa köp! Såååå sköna, såååå bäst och sååååå billiga! 139:- Finns fortfarande kvar i diverse färger. Med och utan bakfickor, själv kör jag utan.

 

Önskar alla en trevlig torsdag!

 

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards