tinas vardagslyx

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Tina - 1 juni 2010 20:41

God kväll.

 

Riktig ta-hand-om-mig-själv kväll. Jag har gjort underbar inpackning på håret. Mitt hår som jag nu mer är väääldigt rädd om=) Blev en ny sort...L`oreal.

  

 

Skulle vara bra för färgat hår. Men det vet man ju inte om det har någon betydelse.

 

För att sakta men säkert få lite sommarfärg håller jag mig till Dove Summer Glow. Blir inte fläckig eller brungul, eller tokbrun på en gång, utan i normal takt. luktar inte heller så illa som vanlig B.U.S

  

 

& sist lite målade naglar, både fingrar och tår=) Snygg lila/rosa med lite glitter.

  

 

Nu blir det sista filmen av Komisarie Winter på Svt play. Godnatt underbar ni!

 

  

 

 

 

Av Tina - 1 juni 2010 06:51

Kaffeberoende?

 

Ja det är nog vad jag är. Men det är väl alla som dricker kaffe dagligen antar jag. Måste ha den där koppen på morgonen annars känner jag hela dagen att det är något som fattas *s* Riktigt trött idag, men sommar utanför dörren så det blir ok att ta klivet ut idag också.

 

  

Vita byxor-Pepper, linne-Gina Tricot, jacka-H&M

 

Nu mer nyheter och kaffe. Underbar tisdag på er!

 

    

Skapa flashcards