tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

ELLOS - höstnyheter 2010

Av Tina - 30 juni 2010 19:27

God kväll!

 

Mätt och belåten sitter jag här och bokar både Danmarksresa till nu på lördag och Tysklandsresa till hösten. Ut och vifta med pengarna bara. Tömmer kortet. *s* Sitter även och spanar in Ellos höstnyheter. kan ju verka deprimerande, men en hel del funkar ju även nu. Som denna snygga tröja (finns i massa färger) Endast 149:- Perfekt en kylig sommarkväll.

  

 

Såg även denna finna klänning. Funkar både sommar och höst.

   

Nu film och choklad. Killen jobbar sent så här skall ses på film av HELT eget val;) Underbar kväll på er!

 

  

 
 
linda

linda

30 juni 2010 20:04

eller hur fanns det en massa bra kläder. Fick katalogen igår och fastnade precis som du för både klänningen och tröjan :-)

Lika barn leka bäst eller vad säger man?!? kanske menar dom dock inte lika klädda barn :-P

Kram vännen

http://whittochcharmigt.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards