tinas vardagslyx

Alla inlägg under juni 2010

Av Tina - 10 juni 2010 20:58

Tjipp kvällen!

 

Somnar när som helst men tänkte slänga upp lite av shoppingen från idag. Hittade inget till mig men killen fick sig en sommaroutfit. I stället för träning blev det MAX...uch ja, nästan sak samma;)

 

    

Snygg, khakigrön scarf från ESPRIT. T-shirt & jeansshorts från Jack & Jones.

Under 1000-lappen, vilket är svårare för killen än för tjejen;)

 

  

 

Nästan lika kul när han hittar lite nytt som när jag själv gör det. Men bara NÄSTAN!

 

Nu är det nana kudden som gäller. Trevlig kväll på er! 

 

     

Av Tina - 10 juni 2010 06:56

Gor morgon Sverige!

 

Riktigt seeeeegt idag. Kasst väder, kass pigghet, eller den är helt borta idag. Sååå trött. Men verkar inte vara ensam om det. Skulle kunna sova hela dagen om jag fick.

Men jobbet kallar så bara att häva i sig en liter kaffe så blir det bra!

    

Vitt blev sommarens svarta, & jag tycker nog att det funkar fint! Inte så mkt tipexvarning som jag trodde;) 

 

Leggings - Gina Tricot, klänning - Ellos, kofta - H&M. Lack - Depend (2 för 35 på CUBUS)

 

Nu nyheter. Underbar torsdag på er!

 

    

Av Tina - 9 juni 2010 07:06

God morgon!

 

Mitt i veckan, och jag skall sätta igång med träningen igen!! Äntligen. Man säckar liksom till sig. *s* Tanken är att det skall bli 2-3 gånger i veckan precis som innan. Ja, nu är det dags.

 

Men först jobb. Det är såååå lugnt på jobbet nu så dagarna går rätt segt, men det kan vända snabbt. Nu nyheter och kaffe.

 

 

 

Önskar er en underbar onsdag!

     

Av Tina - 8 juni 2010 20:33

Nu skall ni få höra...

 

Har hittat mer vill-ha-kläder! Jau, jau det har jag. Men nu blev jag lite anti sommarplagg igen när det bara skall regna. Gillar inte att handla prylar man kan ha om 100 år! Usch....men det vänder snart. Värmen finns ju där, bara solen som skall pallra sig fram igen.

 

Shorts & playsuit. Bägge från VERO MODA:

    

 

Shortsen ligger på 200:- och finns i massa färger=)

 

Har mumsat god lax med Anna och det blev visst lite glass med chokladsås också. Glass is da shit och funkar ALLTID!

 

Nu kom prinsen hem så nu blir de partajm. Trevlig tisdagskväll på er.

 

  

Av Tina - 8 juni 2010 07:13

Ja idag har jag en laxdejt!

 

Stackars Anna (en av alla mina annor) får inte äta lax hemma;) Så idag kommer hon hit så skall vi frossa i lax, eller vad sejer du Anna?

Men först jobb och reklamation av handdukar. Han inte med det i går.

 

    

Conversen blev såååå sköna efter några slungningar i tvättmaskinen! Fräsha och rena igen. 

 

Nu lite kaffe och springa till jobbet som gäller. Puss & kram!

 

    

Av Tina - 7 juni 2010 06:46

Ny vecka - nya tag

 

Shit va trött jag är. Solen har gett vika också, skall bli regn i dag. Uppmuntrande värre. Skall reklamera handdukar idag efter jobbet. Spännande! Haha, de har ju luddat och varit helt värdelösa. Har tvättat skiten 5 gånger och ändå är de helt värdelösa. Få se om man kan få pengarna tillbaka. Är inte billigtt med handdukar. Nästa gång skall jag köpa på IKEA eller Ge-kåås, där vet man att de funkar i alla fall.

 

 

Same shit - different day;) Nya favvojackan från H&M. Jeans - H&M. 

 

Nu skall det ses lite nyheter och packas matlåda. Underbar måndag på er! 

 

    

 

 

Av Tina - 6 juni 2010 20:52

Trevlig nationaldag på er...

 

Inget jag personligen någonsin har firat på något sett men vuxentecken allan när jag och killen sitter och tittar på Kungens tal på tv. *s* Sedär ja.

 

Annars då? Jo i morse var jag på långpromenad i skogarna här med Anna. Underbart nyttig & riktigt skönt! Annars har vi inte gjort så mycket. Mumsat glass med chokladsås på balkongen och till middag blev det färskpotatis och hemmarullade köttbullar med dilldipp. Fan va gott det är med färskpotatis. kan man nästan äta som lösgodis=)

 

Nu är vi vårtvättade och fina:

 

Måste vara ren inför sommaren. Jul och vår, då får man ta sig tid till en dusch! *S*

 

Nä, nu film och mys, och lite nytt lack på naglarna. Fortsatt trevlig söndag på er! Puss & kram.

 

  

Av Tina - 5 juni 2010 21:36

God kväll eller god morgon för min del.

 

Kom hem från Anna vid två. Riktigt mysigt att få träffa Anna igen. Jönssonligan och godis. Samma mys som vi skulle haft för 10 år sedan. Inte mycket som har ändrats där *s* Skönt att någon har samma tråkiga humor;) Blir lugnt i dag också. Här hemma köpte vi lite gott till kvällen. Det rekomenderas inte att sova middag vid sex på kvällen, nu vet jag inte när jag kommer somna i natt. Så det blev inget på balkongen som var tanken utan vi tog med oss lyxet in i sovrummet till en film i stället.

  

Köpte gubbar för första gången i år. Shit vad gott det är! Något som vore konstigt om man tröttnade på. 

 

   

Vin och ostbricka, aldrig fel. 

 

Nu blir det fortsatt mys med film. Trevlig lördag på er!  

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards