tinas vardagslyx

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Tina - 2 juli 2010 19:44

Nu när värmen är här...

 

...känner jag att jag MÅSTE visa mer skinn, mindre kläder. *s* Införskaffade 2 par shorts!! Hm...kan tanten visa lite fläsk med celuliter och knölar lite här och var? Få se om jag vågar ta på dem i morgon till Danmark=) Tycker iNTE det är vackert med korta shorts om man inte ha ben till det. Så inkletade med lite mer B.U.S kan man ju göra ett försök.     

De beigea är favoriten, men svarta kan ju vara ett bra basplagg;) 159:- på Rut Med Flera.

 

Nu skall jag fortsätta ta hand om tvätten här. Måste fixa naglarna och bädda rent och annat smått och gott innan det blir dags att nanna kudden. Skall ju upp vid 06:00 i morgon=)

 

  

Av Tina - 2 juli 2010 06:46

Välkomnar helgen...

 

Sommarhelg väntas. I dag blir det nog dejt med Andréa igen. träffade min underbar vän i går, vi ses på tok för sällan. Blir nog en drink efter jobbet.   

Älskar verkligen den här sjalen från VERO MODA. Slängs väl av senare nu när det är så varmt. 

 

Kaffe och nyheter sedan off to wörk. Underbar fredag på er!!

 

    

Skapa flashcards