tinas vardagslyx

Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Tina - 19 juli 2010 16:13

Korallröd!

 

Ja det blev färgen på nya sommarlacket. Kan aldrig få nog färger;) Kameran ger inte riktigt en rättvis färg men...

 

Viva la Diva 60:- Finns lite varstans. Hovade in min på Åhlens. 

 

Blev även det älskade mineralpudret från Loreal. 

Det blev en nyans mörkare nu när det ändå är sommar. Måste ju vara försiktig med att sola nylle och hals pga mina återkommande utslag. Då är brun utan sol och miniralpuder nära vänner till mig;) 

 

Fick köpt biljetterna till mina små tripper i sommar med... nästa stop - Varberg. Drar dit nu på torsdag för att hälsa på underbara Emma. Skall bli såååå kul att träffa henne igen. 

 

Nu 90210 - underbara ungdomsminnen.    

 

Lite kaffe till det;) Kram på er!

 

  

 

Av Tina - 19 juli 2010 10:38

Nu börjar den!

 

Äntligen semester. Första dagen, lite kyligare i luften, helt ok då jag måste tvätta och skall snart bege mig in till stan och fixa biljett till Varberg samt hova in lite smink som är slut. Helt galet. Första dagen på semestern och är redan lite tressad över att jag inte har mer inplanerat *s* Men kommer nog snart att vänja mig vid lugnet;)

 

Underbar måndag på er!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards