tinas vardagslyx

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Tina - 8 augusti 2010 21:02

Tips till brudarna.

 

Jag har gnällt ett bra tag på att mina ögon rinner och att det måste vara pollen, vinden, solen och dittan och dattan med fan och hans moster. Tror stenhårt på att det var min gamla mascara som gav mig irriterade ögon. NU har jag införskaffat den här lilla godbiten:

  

Med risk för att låta som "tjejen i reklamen" men den lämnar verkligen inga klumpar, väldig bra för lättirriterade ögon & är en vattenfast mascara som FUNKAR! Men... se till att skaffa någon bra eye makeup remover för den sitter där den sitter=) Av mig får den 5 av 5 ögonfransar.

109:- på H&M

 

  

Av Tina - 8 augusti 2010 18:01

Vi firade min underbara

 

Esa i går!

 

Hon hade fått ett anonymt brev om plats och tid hon skulle infinna sig på. Jag och hennes storasyster Sarah roade oss gått med att hålla span på henne från Stars ´n bars och skicka sms från hemligt nummer. Underbart roande och lyckad afton för födelsedagsbarnet. Hon är väldigt noga med att det är först iMORGON hon fyller år, så inte 30 riktigt än;)

 

  

     

På spaning in till 7-eleven från Stars ´n Bars. 

 

   

   

     

         

             

 

Hoppas du hade en trevlig kväll min älskade vän. Puss och kram så ses vi i morgon igen...då är det på riktigt;) 

 

Nu blir det sushi med hjärtat. 

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards