tinas vardagslyx

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Tina - 14 augusti 2010 21:20

Sicket hysteri!

 

Ja, jag var ju med Anna på klädbytardag idag och shit va folk var galna. Har aldrig varit på någon kläddejt tidigare så jag hade inga förväntningar. Folk kastade sig fram på klädborden, slet och knuffades. Jag och Anna stod mest halvt avskreckta och tittade på till en början. Sedan sa vi det att vill vi komma hem ett par plagg rikare får vi börja fajtas! Haha.

 

Jag kom hem med 5 plagg som åkte rakt i tvättmaskinen på 400 grader typ. Får slänga upp lite bilder i morgon *s* Kul var det i alla fall och kommer nog göra om det om tillfälle finnes, för jag blev väldigt nöjd med 3 av plaggen=)

 

Nu vin och sommarkrysset med hjärtat.

 

  

Av Tina - 14 augusti 2010 10:13

Förnya garderoben -

 

helt gratis!

 

Ja i dag skall det vara klädbytardag på Stadsbiblioteket här i Göteborg mellan 14-16. Man får lämna in fem hela/rena plagg och få rota till sig fem "nya", om man hittar något vill säga. Har aldrig varit på något sådant förut men man kan ju chansa. Få se om jag kommer hem med något vettigt.

 

Måste få flika in lite rödvinrseklam också;) Testa, helt enkelt!

  

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards