tinas vardagslyx

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Tina - 15 september 2010 07:43

Lindas Sminkblogg

 

Jag är nu med och tävlar om en goodiebag från Linda! Kolla in hennes underbara blogg med tips om sminkningar, sminkmärken, sminkverktg mm. Klicka in! Du blir inte besviken:LINDAS SMINKBLOGG


  


Who´s gonna be the lucky winner??



Av Tina - 15 september 2010 06:54

 

Uppdatera, jag?

 

 

Uch vad jag är kass på att uppdatera nu för tiden. Har nog tappat lusten lite från och till. Det känns deffenitivt som jag har mindre tid nu när man arbetar i shift. När man kommer hem hinner man skita, äta sedan skall man ju lägga sig. Och mörkare och mörkare blir det. Deprimerande värre *S* Men jag får snart upp gnistan igen;)

 

I dag kommer min kära kusin Marielle hit på middag. Hon har flyttat till Göteborg så nu kan vi leka lita mkt som vi gjorde som barn:D

Men först jobb.

 

 

Ni får ha en underbar onsdag!

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards