tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Äntligen!

Av Tina - 17 september 2010 20:28

...Äntligen kan vara helt fel uttryck. Men ibland är det skönt att bara få gråta... än har jag inte börjat men shit vilken dag! Vet inte vad det är med mig...brukar aldrig skriva om annat än lycka på denna lilla blogg men i dag blev det väl min tur;) Har kännt sådan otrolig saknad och tomhet efter mina närmaste vänner. Ses alldeles för sällan, känns som aldrig. Kan räkna årets träffar på en hand känns det som. INTE ok. Men det blir ju så, jag vet ju det...dagarna går, veckorna, månaderna..... man tränar, folk har barn, folk reser bort, vill vara själva, JAG vill vara själv...osv osv... men i dag var det illa & det är olikt mig.

 

Och jobb på detta. Sitta på jobbet och känna att man vill lipa, för vad?? För att det i dag har kännts....ensamt.

 

En av mina bästa vänner är med om lite hemskheter just nu och jag vill vara där för henne mer än vanligt nu. Då blir saknade ännu större.

 

Usch vilket ovanligt inlägg det blev för min del. Gillar egentligen inte att öppna mig åt det bittra hållet, men nu ville jag skriva av mig.

 

Men till alla glada själar, trevlig fredagskväll på er. Nu blir det Idol med min underbara pojkvän. Är så otroligt glad att jag har denna själ i mitt liv....fick en liten anti-depp-blomma som nu står på bordet och är så fin sååå! Puss till er.   

 

  

 
 
Anna-Karin

Anna-Karin

17 september 2010 21:09

Kram till dig!

Vi umgås inte särskilt mycket längre, men jag tänker på dig.

http://www.31andfabulous/bloggplatsen.se

Tina

17 september 2010 21:36

Aaaw, kram på dej!! Hoppas allt går bra i skolan nu när den har satt fart igen=)

Puss!!

 
Ingen bild

Linda

17 september 2010 22:50

Stor Varm kram vännen!
Du är aldrig ensam, men det kan vara skönt att få sjunka så lågt ibland för att återspegla hur bra man egentligen har det....

 
Anna-Karin

Anna-Karin

17 september 2010 23:12

Det går bra i skolan, den är snart slut. 22 okt är avslutningen. Tills dess har jag 4 veckors praktik och 2 skoldagar sen är jag back to reality.

Kram på dig!

http://www.31andfabulous/bloggplatsen.se

 
linda

linda

18 september 2010 19:37

Finns här för dig även jag vännen. Även om det är mestadels över tele eller nätet. Hoppas att du mår bättre snart. Så ska vi ut och flamsa på lördag ;-)

Kram gumman

http://whittochcharmigt.blogspot.com

 
Ingen bild

Giske

19 september 2010 09:42

Snygga, snälla Tina.. Jag tänker också på att jag saknar vänner, folk som bor borta, eller bor hemma och jag bor borta, folk som är etablerat och vad annars.. I mitt fall blir det ofta så att man önskar och kanske även planerar att ses, och sen får man inte möjlighet att komma i alla fall - man kan lipa över egen hopplöshet, och också att det verkar som att ju äldre man blir, ju mer håller man sig till sig och sina.

Hursomhelst, detta vet du ju. Sitter ff. här med din present och väntar på att få att få en ny vecka jag kan vara i Gbg :) Då hoppas jag du har möjlighet att träffas, du och jag, lite mat och vin och födelsedagsklapp med största förseningen någonsin? ;) För jag är en av dem "i andra ändan" som tänker på Tina och hur sällan man hinner ses numera.. Så bra och hjärtlig kompis som du finns i dina vänners tankar och känslor också - tack för att vi får läsa din blogg och behålla dig där

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards