tinas vardagslyx

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Tina - 28 september 2010 19:53

Ägg i små mängder!

 

Har ni sett så sött?

Eller bara jag som har missat att det finns ägglådor om 4 stycken? Hehe såg så söt ut att jag var tvungen att köpa ett paket...

 

 

 

Sitter nu och tittar på halv 8 hos mig. Snart förnedringstv igen. IDOL! Nu är den roliga delen av det programmet över egentligen men nu måste man ju se vilka som går vidare;)

 

Snodde en bild av en klasskompis från återträffen. Glömde ju nämna(men det syns nog) att jag var hos min frisör i fredags. Blev såååå nöjd. Lite mörkare än vanligt, men det tvättas ju ut så snabbt. 

 

 

 

Godnatt mina vänner! 

 

  

 

   

Av Tina - 28 september 2010 07:39

 

Det var inte... 

  

 

 många som kom men jag fick träffa dem jag ville efter 15 år och det var hur kul som helst. Tyvärr saknar jag bilder på många, jag var riktigt kass med kameran i lördags...sucks!

 

Vi var på Berså och fick lite mat och välkomsdryck sedan gick halva gänget vidare till Trancilo och jag och resten drog till Glow. Dansade fötterna av mig och var hemma vid halv fyra...haha det är sent för mig vill jag nämna;)

 

    

 

   

 

     

 

Haha va snygga vi är=)

 

Nu blir det kaffe och nyheter innan jobbet här. Underbar tisdag på er!


  

 

Ovido - Quiz & Flashcards