tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Loreal - fixar nyllet

Av Tina - 26 oktober 2010 06:53

God morgon!

 Helt otroligt. Den underbara hostmedicinen gjorde att jag sov hela långa natten. Då den även ger en slö effekt somnade jag på stört;) Missade dock inte Hollywoodfruarna med vår älskade Maria Montazami. Många tycker hon är uttjatad men hon är bara för underbar.

 

I går hade jag slut på mitt bästa hjälpmedel för att hålla hyn i färg och form. Så då blev det favoriten Loreal miniralpuder, en nyans mörkare så man slipper känna likkänslan.

  

Måste försöka att ställa mig in på att bytet inte blir av....nu är jag altså inne på lägenheterna igen. Usch, det är så jobbigt när man går och väntar. Det är ett triangelbyte och vi är alla intresserade. Tyvärr tycker tjejen som skall ha våran lägenhet att den är aningen dyr och skulle fundera på det. Nu har hon funderat och funderat.....det händer inget mer. Senast i helgen meddelade hon att det nog blir våran om någon billigare inte dyker upp. Vill bara ha detta avklarat nu. Har ju liksom redan möblerat trean i huvudet;) Planerat in nya detaljer och inredning.  

Nä nu blir det jobb.

 

Hä på er!


  


  

 
 
Anna-Karin

Anna-Karin

27 oktober 2010 13:35

Härligt att ha dig tillbaks! =)
Du är alltid så snyggt sminkad - jag är avundsjuk! ;)
Stor kram på dig!!

http://31andfabulous.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards