tinas vardagslyx

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Tina - 12 november 2010 06:57

God morgon. Det blev lite shopping i går med. Hovade in en matta från IKEA och klickade hem en gardin och ett ljusfat från Ellos.se

 

Julgardin funderar jag på att skita i. Hittar ingen jag vill ha som har en leveranstid som passar. Vill gärna ha de uppsatta till första advent. kanske räcker med julljus och stjärna och duk i år? Den här hissgardinen kommer upp i köket efter jul i alla fall.

  

Köket går i svart och vitt i dag och kommer nog få fortsätta så.

 

Matta till vardagsrummet:

  

Hade en beige/brun som passade förra soffan. I dag ligger denna på i stället. Jätteskön, fäller inte och den var billig. 399:-

 

Lite inköp från Tyskland.

Denna underbara bodylotion. Luktar sååå gott och går snabbt in i huden och klibbar inte.

   

Fanns i massa "smaker" och varianter. Men köpte med 2 av den här. Billigt är det med. Även nagelacken och smink av samma märke är billigare där. Köpte även min mascara från Max factor som kostar 159:- här, betalade jag 89:- där för=) Dessa lack blev det också:

     

Kostade inte mer än Depend kostar här. Sitter kvar längre, torkar fort.

 

Från Ellos var jag tvungen att handla för över 200:- för att kunna utnyttja min rabatt på 40%, så det fick bli det här söta ljusfatet också. Kan ju bli fint med lite blockljus i julens färger;)

    

För ca 10 SEK köpte jag 2 utav detta bruna lack i tyskland också. Håller inte så länge men är en läcker färg.

  


Ovido - Quiz & Flashcards