tinas vardagslyx

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Tina - 14 november 2010 18:17

God kväll folket.

 

Helgen har varit lugn och underbart trevlig. Vi inledde den med ett biobesök. SAW 7 aka 3D. Den var.....bra. Älskar ju mina SAW-filmer men 1-6 kändes som om de var mer sammanhängande, 7:an blev en liten outsiders. Fast det blir ju alltid en sammansvettsning med de andra delarna i slutet på filmen. Helt enkelt underbar skräck för den som gillar det. Många B-skådisar som är lite handplockade släktingar till filmteamet bl.a Ja härligt är det. Gå nu inte och titta på den här om ni INTE har sett de från början.

  


På lördagen kom min underbara Anna och hennes Marcus hit på besök. Vi mumsade god mat, drack lite vin och spelade sällskapspel. Sååå skönt att se henne utanför sjukhusdörrarna igen. Min Anna är liksom tillbaka   

 

I dag har vi bara njutit av söndagen precis som man skall. Veckohandling blev det också. Inge vidare hungrig så det blev en riktig vitaminbomb för min del.

  


Nä, det är inte råa köttgrytebitar utan blodgrape. Det är ju alldeles förträffligt smarrigt. Färskpressad juice till det gör susen.

 

Jo, jag köpte blommor till mig själv inför helgen också. Det gör man på tok för sällan.

  


Nu gott folk skall jag fixa mina naglar. Fin skall man vara. Underbar söndagskväll på er.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards