tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 10 december 2010

Lite måsten - tror jag!

Av Tina - 10 december 2010 19:40

Men hallopsan sa!

 

Nu kom fredagen, igen. Det är en godtrogen dag det. En sann vän. Sambon springer efter sushi och jag fetar till mig med skummtomtar i soffan. Underbart. Hittade lite Måste-ha-grejer på Lindex.se


        

Den fina mössan måste jag nog införskaffa i helgen;) Har ingen mössa för att jag bara tycker det kliar. Men det är väl till att vänja sig. Lika illa med solglajjer, också något jag måste vänja mig vid. Mest i vägen och så ser man ju fan ingentin *s*

 

Men nu skall det svullas framför IDOLfinalen snart. Wiiieeeee lööövly fraaajdäj!! Underbar kväll på er! Pözz <3

 

  


  


 
 
joanna

joanna

11 december 2010 17:25

tittde in och ville bara önska dig en mysig lördag kväll sötnos, kram

http://duochjag.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Skapa flashcards