tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Emma 30 år!!!

Av Tina - 11 januari 2011 21:22

Nä men hej igen! Det var ett tag sedan nu. Lite segt efter helgen, erkänner det.

 

Var i varberg i helgen för att överraska min underbara Emma som skulle bli firad för sina 30 år på jorden! Vi rövade bort henne på lördagen till Leninbadet i stan. Såååå mysigt, har aldrig varit där tidigare. Små mysiga rum och härligt bubbel.

 

Nu är jag riktigt snäll tjejer. Inga badbilder som lovat! Lite trist men men ;) Fötterna bjussar vi på.

  


Efter badet var man som nytt-på-född! Vi bredde ut oss i den grottliknande bubbelhålan. Helt enkelt underbart.

 

Lite kul från badhotellet:

  

Angus steak har jag hör talas om men....

 

Efter badet blev det mys hemma hos Maria med spel, god mat och dryck. 

    


  


Tack för allt tjejer!!

 

Så kul att Emma blev så nöjd med sitt firande. Riktigt lyckat.

 

Emma, jag skall passa på att tacka för tipset darling. Byxorna sitter som en smäck;)

    

Jeggings Gina Tricot 249:-

 

Måste ju påpeka att jag tränade i dag INNAN jobbet. Jobbar ju i skift så det blir svårt att få till minst 3 dagar i veckan om jag inte hittar andra luckor. Kommer bli en ny favorit att träna i ottan. Härlig känsla hela dagen. Jag drar ju ändå aldrig nytta av mina sovmornar, kan lika väl göra något vettigt.

 

Nu kaffe och ett Morden i Midsomer på datorn. Mys pys på er.

    

 
 
Ingen bild

Emma

12 januari 2011 17:18

Åh vad kul att byxorna vart bra!! Å vilka fina bilder du lagt upp!! Tack ännu en gång för allt!!! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards