tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

VERO MODA

Av Tina - 12 januari 2011 06:56

God morgon!


Uppe med tuppen i dag igen. I dag blir det kalas efter jobbet. Min underbara gudson Tobias har fyllt 6 år!!! GRATTIS till prinsen. Skall bli mysigt att få träffa honom igen. Blir aldeles för sällan tyvärr. Ja, det skall bli kul att träffa dig och Marcus med Anna;)

 

När jag var i Varberg blev det lite shopping. Bl.a den här fina kavajen...

  

  

VERO MODA 399:-

 

Det matchande lacket är "cloudy blue" från MaXFactor. 

 

Kan jag vara den ända i detta långa land som fortfarande tycker "the Nanny" är superkul att titta på? Trots att det har gått om så där en 20 gånger.... 2 avsnitt på raken varje morgon innan jobbet. *s*  

 

Men nu blir det jobb. kram!

 

 
 
AnnaPanna

AnnaPanna

12 januari 2011 22:20

Tilda då? Du glömde Tilda ju...
Måste säga att kavajen var snyggare i verkligheten än på bild, den ser lite för blå ut och det syns inte att den sitter snyggt..

Kram och tack för idag vännen :-)

http://tobilda.blogspot.com

 
Tina

Tina

13 januari 2011 08:30

Jaaa, just ja ni har ju 2 barn=) Lite hjärtskärande farväl tycker jag det var=/

http://tinasvardagslyx.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards