tinas vardagslyx

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Tina - 18 januari 2011 19:30

 

Lite Jag-Vill-Ha!

 

 

Jag köper gärna skor på Skopunkten, av olika själv. Billigt och man kan få ett gäng för priset av en. Ja, lite så där. Men vad händer?? Det gnälls som f-n efter någon månad på att den läcker vid regn, blir fula, tappar formen...och ett halvår senare är jag tillbaka på Skopunkten. Köpte ett par stövlar i höst som jag har haft hela vintern & De är HELA samt har kvar sin form.

 

Men både min syster och pojkvän tycker att det är dags att köpa ett par "riktiga" skor och inga mer tramsskor. *S* Ja, kan väl hålla med om det. Kikade in på Scorett och blev lite kär.....


    

Bägge passar bra både nu & till våren.

 

Sedan såg jag den här lilla gobiten.....

  

Den vill jag skall bli min till våren=)

 

Nu skall jag se klart på masterchef. Underbar tisdagskväll på er!

  

Ovido - Quiz & Flashcards