tinas vardagslyx

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Tina - 26 januari 2011 08:08

God morgon folket!


Nu känner jag mig som mig igen. När miniralpudret var slut blev det inte roligt*s* Kan vara lite deprimerande ibland hur beroende jag är av mitt smink. Nu kommer det inte på frågan att jag går utan smink till jobb, middagar, knappt annars heller men till träningen får det va;)


Tittade på Top Model 15 här om dagen när de gjorde sina makeovers. Där var det en tjej som fick sin ögonbryn blekta. Det knasiga är att jag tyckte det var snyggt. Hennes look passade i det men själv skulle jag inte komma på idén. De blev inte en ton ljusare utan genomskinliga i stort sett.

Har själv fått kleta på lite mörkare bryn nu när jag är mörkhårig hela tiden.

 

Nu skall här halsas kaffe och gå och få ihop till mitt levebröd!


  


  

Skapa flashcards