tinas vardagslyx

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Tina - 10 mars 2011 20:37

Nej, jag skall inte gifta mig. Men skall inom kort vara gäst på ett bröllop. Skall bli sååå kul, även kul och få titta ut en ny partyklänning.

Vill ha något med lite mer färg.

 

Har sett en så otroligt fin klänning med små fjärilar på. Men den slutar nätt och jämt under päronhäcken så den blir det inte.

  

Sååå fin ju.

 

Men det är många snygga klänningar på ingång. Hittade lite smått och gott på nelly.com


    

Åter igen för lite färg....

 

Hittade den här söta, klarblå klänningen på hm.se

  


Får se vad det blir. Har lite tid på mig.

 

Tjo och tjimm, nu blir det antikrundan=) Det hör åldern till.


  

Av Tina - 10 mars 2011 08:16

Usch, i det här vädret vill man ogärna kliva utanför dörren. Hade ju lagt bort de grövsta stövlarna och den varmaste vinterjackan....bara att dra fram skiten igen.

 

Blir seriöst depprimerad av detta. Men det är nog bara sista isen som skall bort sedan kommer våren på riktigt;)

 

  


Men i morgon skall jag utnyttja min födelsedagspresent jag fick av Esa & mamma Susanne. Vi skall på teater!! Sååå kul att komma i väg igen. Längesedan nu. Vi var ofta på teater förr. Hela grejen, att äta lite gott innan och ta en kaffe i pausen. Skall bli skojjsigt.

 

Adjö för nu skall jag ut i tö!


  

Ovido - Quiz & Flashcards