tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Dagens topp & ett stort GRATTIS.

Av Tina - 19 januari 2010 06:45

God morgon!

 

Efter nio timmars sömn känner jag mig rejält utvilad. Piggare i dag=) Hade lite lustiga drömmar bara *S*

 

The Look of the DAY!!!

 

  

  

Topp H&M.

 

.....och det viktigaste av allt, ett stoooort grattis till min underbara mamms!! <3...som fyller år i dag. HIPP HIPP HURRA!!!!

 

  

Jag vet ju att det inte skulle vara uppskattat från mammsens sida om jag slänger upp en bild på henne, men min kära vän Anna som jag känt sedan gymnasiet har nämt x-antal gånger att hon liknar Mimmi i Tre Kronor *S*...Nu var det ju några år sedan men den här bilder får duga:

 

  

 

...förlåt mamma*s*

 
 
Linda

Linda

19 januari 2010 10:05

Grattis till Tinas mamma. Men visst är hon lik Mimmi från 3 kronor :-)

http://www.whittochcharmigt.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna

19 januari 2010 12:29

Har jag sagt det? Det kommer jag inte ihåg, men det stämmer ju faktiskt.. :-)
"Vet du vad de kallar dig? MÄLARBOCKEN!!!" Haha
Hälsa mamsos så gott på födelsedagen!!
Kram

 
Tina

Tina

19 januari 2010 12:49

Haha jaaaa det har vi ju pratat om, vad kul=)
Det skall jag göra. Puss och kram

http://tinamaria.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards