tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Snö, snö, snö...

Av Tina - 2 februari 2010 06:43

Skottmaskinerna går på högvarv.....

 

& då får man slita lite mer på sina uggs. Fast de har fanimej slutat hålla helt tätt. Går inte att gå i så djup snö direkt.

 

  

 

Hade ju den söta pufftoppen när systers lillkille fyllde 2 med:

  

Vad händer i dag då? Jobb...& sen då... inget mer inplanerat. Men det kan ju vara skönt det med. Skall ta och lägga in en påminnelse. Vi får INTE glömma.... vi behövs nu mer än någonsin.

 

Skicka ett gåvo-SMS.
För att skänka 50 kronor - SMS:a Haiti50 till 72955.
För att skänka 100 kronor – SMS:a Haiti100 till 72955.

 

Eller ring:
099-320 10 - GÅVA PÅ 100 KR
099-320 25 – GÅVA PÅ 250 KR
099-320 50 – GÅVA PÅ 500 KR

 

Eller klicka HÄR!!! ....seså, skynda på nu.


Ha en underbar dag. Kram, kram //   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards