tinas vardagslyx

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Tina - 19 april 2010 20:01

God kväll!

 

När jag fyllde år fick jag en prenumeration på DV Mode ev min underbar vän Andréa. Taaack vännen! Första nummret har kommit nu. Massa kul modeläsning. Många läckerheter att bläddra bland....

 

  

 

..... Nu blir det Erik & Mackans Guldfeber och sedan Hollywoodfruar! Puss & kram. 

 

    

Av Tina - 19 april 2010 07:02

Snacka om utvilad. Somnade naturligtvis till filmen i går. Så nanade mellan fyra och sex på eftermiddagen, för att sedan ge filmen ett nytt försök. Den var ok...inte mer än så. Unknown.

 

Eftermiddagssömnen resulterade till att jag höll mig vaken längre och kunde se Wallander senare på kvällen. Har ju sett alla från den wallanderserien, (med Johanna Sällström och Ola Rapace) men de funkar alltid=)

  

Topp BIK BOK, kjol Indiska, Leggings Gina Tricot.

Nu kaffe, med allt för lite mjölk. Sedan blir det jobb. Underbar måndag på er!

 

  

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards