tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Snygga detaljer.

Av Tina - 3 februari 2010 20:46

Ni vet ju...

 

att jag älskar inredning. Hade varit väldigt trevligt med mer ekonomiska tillgångar till det i och för sig, men det gäller att hova in lite i taget.

Tänkte dela med mig av lite favoriter som pryder min underbara lya.

 

Fin servetthållare, Mio. Pris, kommer jag tyvärr inte ihåg.

  

Vitt är ju över lag en het favorit.

 

Min fina spegel på nåsten 2 x 1 meter, från Jysk. Kommer ihåg att det var REA. 399:-???? Även där minns jag inte priset riktigt. Gillar de fina detaljerna!

     ...den måste bara putsas nu. Vet inte om jag gjort det mer än en gång sedan den inhandlades för drygt ett år sedan *S*

 

Dessa fina dynor från Solbacka. Inköpta från Ge-Kås av alla ställen.

På vintern får de pryda min fåtölj, annars hör dem till balkongstolarna.

  

 

De fina ramdetaljerna är en favvis. Denna fina ram tror jag att jag hittade på Hemtext för snart 3 år sedan. Såååå fin. Bilden är på syrrans lillkille Linus.

  

  

 

Nej, nu kallar Felia igen. Mer film skall plogas. Eller skulle vi se på efterlyst?....Hm, får dra mig in i sovrummet till killens stolthet, Mr 32 " ;)

 

Sussa så gott. Puss & kram //   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards