tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Scar

Av Tina - 6 februari 2010 13:51

Oj, idag är jag sen...

 

Ja vi vaknade faktist väldigt tidigt båda två. Killen snarkade vidare lite medans jag kollade på min serie, Home and Away. Skönare att ligga med datorn i sängen på lördagmorgon & se veckans alla episoder än att se 20 min per dag. Är ju ändå morgonpigg & uppe liksom =)

 

Nu har vi avverkat en film till. Scar

  ..& vad tyckte jag om den? Njaaaa storyn var bra, idén påminnde mycket om SAW-filmerna, Men en kort film, 1 tim 18 min. På den tiden kan man kanske inte bygga någon höjdarrulle. Men för denna film åker vi på 45:-. Våra frifilmer skall gälla till den 17 feb. Något är fel, som vanligt med Telia så det blir ett samtal till till dem. Får vänta tills på måndag, orkar inte med Felia på min lediga tid ;)

 

Skall storstäda nu och skulle behöva mer galgar. Köpa lite uddingar kanske.

    

Söta ändå. Eller den uppblåsbara.....

   ..nä kanske inte.

 

Så, vi får höras & störas lite senare. Här skall dammsugaren fram. Puss & kram på er //   

 
 
Ingen bild

Anna-Karin

6 februari 2010 14:18

Söta galgar, men va tusan...såna galgar brukar ju va på tok för korta för att hänga kläder på. :(

Hoppas ni får mysigt ikväll! Ses på måndag!

Kräm

 
Tina

Tina

6 februari 2010 16:02

Ja A-K, de passar inte till kläder tyvärr=/ Mer som prydnad. Jupp jupp, ses på måndag. Nu blir de melloladdning:P Hur man nu gör det med dammsugaren i högsta hugg.

Hallonkräm på dej.

http://www.tinasvardagslyx.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards