tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Klar i frippan

Av Tina - 12 februari 2010 07:10

Jo men det blev ok i alla fall.

 

Ja som ni ser blev det lite gult. Suck, köpte ju inte tillräkligt. Men detta får duga.

  

Ja jag vet, puff IGEN. Men den svarta i alla fall=)

 

Nu är det brottom. Packa klart väska, dricka kaffe & dra!!!

Höres på söndag kväll. Kan nog inte blogga i helgen. Men då har jag kanske lite smarrigt att berätta om:P

 

Trevlig helg //   

 
 
Anna

Anna

12 februari 2010 12:44

Men vaddå, skulle det varit TVÅ ultrablond och bara EN pärla?
Behöver du två ultrisar för bara utväxten medan det räcket med en pärla sen?

Du får skylla på mig då, för det var ju jag som sa det..

Skriv upp det på en lapp nu och sätt på kylskåpet, eller ännu bättre, ha i plånboken.. Så vet du till nästa gång..

Hoppas ni får jättekul hos svärisarna..

Kram o puss

http://tobilda.blogspot.com

 
Malin

Malin

13 februari 2010 15:48

Jag tycker inte det ser gult ut!! skitfint!! =)

http://mjomalinjohansson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards