tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Ärvda kläder & Gucciboots!

Av Tina - 17 mars 2010 06:44

God morgon!

 

Gårdagen var mycket trevlig god mat och trevligt sällskap. Vi skulle ju köpa med oss en fin blomma. Allt ICA hade att bjuda på (som annars brukar ha massa fina orkideer bl.a) var en vårbukett. Köpte det och lite gröna påskkycklingar att dekorera med *S* Blev ett rätt fint påskris. Tur att de inte är så kräsna;)

 

   

Sjal Vero Moda, Topp BIK BOK, Jeanskjol från Mathilda, en arbetskollega och vän=) Perfekt när man kan byta lite kläder med varann.

 

Tittade runt lite på känger igen. Kommer inte köpa något mer vinteraktigt föräns till hösten men visst var dessa rätt söta?

  

He he. Man kan ju vara elegant i höga snödrivor med;)

 

Nu blir det kaffe som vanligt för att öppna upp ögonlocken lite till sedan off to work. Önskar alla en underbar onsdag.

 

  

 

 
 
Jenny

Jenny

17 mars 2010 19:24

Nja.....inte så söta... :/ Men det är ju bara min åsikt! ;) Här i Paris kör vi alla med ballerinor nu, känns som att släppa ut fossingarna på grönbete efter en låååååång kall vinter! :)

http://jennylinacarlsdotter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards