tinas vardagslyx

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Bröllopsklänning

Av Tina - 10 mars 2011 20:37

Nej, jag skall inte gifta mig. Men skall inom kort vara gäst på ett bröllop. Skall bli sååå kul, även kul och få titta ut en ny partyklänning.

Vill ha något med lite mer färg.

 

Har sett en så otroligt fin klänning med små fjärilar på. Men den slutar nätt och jämt under päronhäcken så den blir det inte.

  

Sååå fin ju.

 

Men det är många snygga klänningar på ingång. Hittade lite smått och gott på nelly.com


    

Åter igen för lite färg....

 

Hittade den här söta, klarblå klänningen på hm.se

  


Får se vad det blir. Har lite tid på mig.

 

Tjo och tjimm, nu blir det antikrundan=) Det hör åldern till.


  

 
 
Ingen bild

Jenny Bodin

10 mars 2011 21:21

Oh! En assymetrisk med en axel bar ska jag ha på Micke-Milla-bröllop. Smak-lik? :)

Tina

11 mars 2011 06:57

Ja det var just micke-milla-bröllop jag tänkte på *s*
Får se vad jag hittar=) Kul skall det bli hur som.

 
Linda

Linda

12 mars 2011 10:09

Super söt klänning med fjärilar.
Bonprix.se är ett tips att kolla klänningar på. Super fina har dom.. Nästan så man skulle vilja gå på fin fest varje dag :-)

http://whittochcharmigt.blogspot.com

Tina

12 mars 2011 10:24

Tack för tipset vännen=) skall kollas in!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 13 juni 2011 21:39

God kväll!   I helgen har jag raggat sommarplagg & hittar inte ett jota! (Jo nu ljög jag. Eftersom jag var så besviken på mitt nya, oranga nagellack, köpte jag ett från favoritmärket Pieces i stället! ) *NÖJD* Så nu klickade jag hem 3 fina som...

Av Tina - 10 juni 2011 07:27

Jag är kaffelös!!!   Ja det är helt otroligt. Glömde köpa mjölk i går och då är det kört med kaffet. Får nog gå till macken och handla här på morgonkvisten. Utan kaffe funkar maskineriet inte riktigt som det skall.   I går fick jag med den ...

Av Tina - 9 juni 2011 20:15

          

Av Tina - 8 juni 2011 07:33

God morgon kära vänner!   Den här veckan började lite sämre än de flesta. Hemma sjuk med feber och brännskada. Förförra julen fick jag en kraftig brännskada i ansiktet pga sol. ( i det fallet fake / solarium) Nu har en likadan skada dykt upp i na...

Av Tina - 4 juni 2011 16:55

Underbara stad, underbara sol,   underbara hälft!   På promenad genom stan denna underbara sommardag gjorde susen. Vi åkte in till stan och tog båten ut till Eriksberg. Mumsade på en glass och njöt i solen. Många som var ute och roffade åt si...

Ovido - Quiz & Flashcards